Luomalla asiakasnumeroryhmän Mybringiin, voit saada yhdessä raportissa yleiskatsauksen yrityksesi kaikista Bring-lähetyksistä, vaikka yritykselläsi olisikin monta asiakasnumeroa.
Lue johdantomme Mybring-raportteihin ennen kuin tutustut tarkemmin asiakasnumeroryhmiin, mikäli Mybring-raportointi on sinulle uutta.
Näin luot asiakasnumeroryhmän
- Vie hiiri sähköpostiosoitteesi päälle oikeassa yläkulmassa. Klikkaa Settings & API.
- Klikkaa sitten New Group-otsikkoa Grouped customer number-osiossa.
- Anna nimi asiakasnumeroryhmällesi, esim. ”Kaikki asiakasnumerot” ja valitse palvelu (yleensä ”Parcel international”).
- Merkitse vasemmalla olevaan listaan, All customers –otsikon alle, asiakasnumeroryhmään sisällytettävät asiakasnumerot.
- Klikkaa Save group.
Tallentamasi asiakasnumeroryhmä on nyt valittavanasi ensi kerralla kun luot raportin Mybring-palvelussa. Kuten yksittäisten asiakasnumeroiden raportteja, voi myös asiakasnumeroryhmien raportteja tilata.