Minne haluat kirjautua sisään?


Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

  • Voit seurata omaa lähetystäsi helposti lähetyksen seurantasivulta. Löydät sivulta kaiken tarvittavan tiedon lähetyksesi seuraamiseen. Jos odotat lähetystä pakettiautomaattiin, tai Postin toimipisteeseen, niin voit seurata toimitusta ja tarkistaa toimituspaikan osoitteesta www.posti.fi. Postin seuranta ei aina tunnista seurantanumeroa sellaisenaan. Jos seurantanumero alkaa JFI, niin lisää eteen toinen J. Jos seurantanumero alkaa numeroilla, niin lisää eteen kaksi nollaa (00). Käytäthän aina pakettinumeroa.


    Seurannan mukaan lähetykseni viedään noutopisteelle?

    Pick Up Parcel lähetykset (lähetykset yksityisvastaanottajille) toimitetaan postin pakettiautomaatteihin. Muut lähetykset palautuvat paikalliseen terminaaliin odottamaan lisätietoja uutta jakelua varten. Voit pyytää uutta toimitusta sähköpostitse info.fi@bring.com.

  • Jos lähetyksesi on vahingoittunut, kadonnut tai myöhästynyt, voit tehdä meille reklamaation täyttämällä reklamaatiolomakkeen. Täytä lomakkeen tiedot, niin otamme sinuun yhteyttä. Huomioithan, että vastaanottajana sinun tulee tehdä reklamaatio suoraan lähettäjälle (ja yksityisasiakkaana myös Postille). Express asiakkaan Reklamaatiolomakkeen löydät täältä. Parcel lähettäjänä reklamoit tänne.
     

  • Bring Express lähetykselle voit tilata noudon kätevästi omilla tilaustunnuksillasi kotisivuiltamme milloin vain. Oman tilaustunnuksen saat soittamalla asiakaspalveluumme (09) 650 650, joka palvelee arkisin klo 7.30 – 17.00. Voit myös tilata noudon suoraan asiakaspalvelustamme tai sähköpostilla osoitteesta: tilaukset@bring.com.

    • Ota yhteyttä lähettäjään/verkkokauppaan mistä tuote tilattu, ja varmista, että he ovat toimittaneet lähetyksen kuljetusliikkeelle ja että seurantakoodi on varmasti oikea.
    • Joskus seurantatiedot päivittyvät viiveellä. Odota muutama päivä ja tarkista tilanne uudelleen.
    • Jos lähetys ei edelleenkään ole saapunut kohtuullisessa ajassa, tee virallinen valitus lähettäjälle. Useimmilla lähettäjillä/verkkokaupoilla on asiakaspalvelu tai reklamaatio-osasto, joka käsittelee tällaisia tilanteita.